petek, 11. december 2009

h kot ...

Nič novega. Sem pač hipohonder. Še posledica zdravstvene šole. Raje kakšna tabletka preveč ... In nekako podobno je tudi s cepljenji.
Letos sem zagotovo zmagovalka o številu preventivnih cepljenj. Začelo se je z rumeno mrzlico. Končalo pa s prašičjo (ups, novo?!) gripo. Vmes pa še dve dozi proti hepatitisu A, pa še sezonska gripa je bila nekje vmes. Za cepivo proti klopnemu meningitisu mi je spomladi zmanjkalo denarja. Pa drugo leto. Varnostnica (receptorka???) v čakalnici mi je vse lepo razložila. O vrstah in učinku cepiv, trajanju, ceni ... Prijazno mi je svetovala, da naj s cepivom proti klopnemu meningitisu počakam do pomladi, da pa se le naj dam cepiti proti novi gripi. In sem se res!
Prejšnji dan pa sem se z isto gospo fino skregala, ker me je hotela prisiliti, da naj počakam na vrsto. Pred mano pa je bilo enih 50 ljudi. NOT! Seveda nisem čakala! Halo! Se pa imam rada! Včasih sicer premalo, ampak takole pa ne bo šlo ...
Ali je kdo vedel, da je cena za posamezno cepivo napisana samo za en odmerek?! Me je včeraj skoraj kap. Za vsak odmerek cepiva proti hA sem odštela nekaj več kot 50 ojrov. Za zaščito sta nujna dva odmerka, ceno pa napišejo samo za eno dozo. ?! Al pa mam js dolgo lajtngo! Kar se tudi velikokrat izkaže za resnično. hehe
Skratka, spet sem prepikana. Bolita me rami. Ampak jaz verjamem, da mi bodo vsi ti "čudežni" serumi pomagali, da bom zdrava. In polna energije za novo potovanje. V Indiji je baje kar svinjarija! No, vsaj tako pravijo.

5 komentarjev:

BOJANA pravi ...

Joj, tako rada bi te podprla pri tem mnenju glede ceplenja, pa te ne morem. Res si želim da bi bila zdrava in ne "hipohondrična", kot si sama napisala. Imej se rada in prizanesi svojemu telesu tudi kakšno cepivo manj, da ne boš potem ti tista oseba, katero poznam in je bila cepljena za vse "živo in mrtvo". Vem, lahko bi bila tiho in vse lepo požrla, ampak sem verjetno tako proti cepljenju, kot si ti za...pa sem mogla komentirat. Ne glede na to da sva se že pogovarjali glede tega. Sicer pa če si na blogu o tem pisala, lahko verjetno tudi jaz svobodno komentiram.

No pa LP in naj ti virusi ne hodijo blizu, Bojana

Saša pravi ...

a v Indijo te vleče?nisem vedla:)

kar se pa cepiv tiče..
js se ne grem. se mi zdi pa prav, da si se šla ti in drugi, ki se zdaj počutijo bolj varne. sploh če zaradi tega ne boš vsa paranoična z razkužilom dirkala naokoli. to bi me recimo motilo:)

andreja pravi ...

Bojanči, seveda smeš komentirati in povedati svoje mnenje! zaželeno! res! na pivcu pa še kakšno več rečemo ;-)
veš, imam se rada, zato se cepim!

Nives pravi ...

Andreja prav imaš!
Če se nihče ne bi cepil, bi se pojavila pandemija. Tako pa tisti, ki se pridno cepite tudi poskrbite, da se virusi ne razširjajo naprej, česar pa se mnogi sploh ne zavedajo. Sploh se mi pa zdi, glede na to, da imaš stik s precejšnih številom ljudi, to zelo odgovorno s tvoje strani.

Lp

andreja pravi ...

Nives, hvala! vse za zdravje :-)