sreda, 2. december 2009

najina omiljena

Danes sem se potepala po Ljubljani. Počasi mi bo le uspelo "zamenjati" vsa rojstno dnevna darila. Prstan mi sedaj lepo sede na prst. Brez vnaprejšnjega slinjenja prsta. Po mestu sem hodila z dvignjeno roko, da je lahko vsakdo videl moj novi prstan! Smeh.
Zmagu smo kupili najlepšo zapestnico. V trgovini ni bilo lepše. Sexy prodajalec si je zapisal telefonsko številko. Pred tem pa si je kar vzel časa za naju! Opa. ;-)
Mislim, da sva našla najino omiljeno (NAJLJUBŠO) restavracijo v Ljubljani. Running Sushi & Wok. Sušija ne jem. Ostalo pa skoraj vse. Prvič sem nekaj pizdakala, ker se je po traku vozil pomfri. Danes pa sem pizdakala, ker ga ni bilo.
Obedovanje v omenjeni restavraciji predstavlja za naju cel projekt. Sediva za "najboljšo" mizo. Z odličnim pogledom v kuhinjo. In potem mi Zmago razlaga in podaja, glede na izgled, različne krožnike s hrano. Takoj vidi katera hrana je stara in se po traku fura že cel dan.
Na koncu vedno čakava. Ponavadi na račko. In kakšno sladico. Prej se ne premakneva.

Sumim, da so naju dali že na črno listo. :-)
Skratka, nažrta sva prišla domov. Hehe, saj potem nama je vedno žal, da sva toooliko pojedla.
Do naslednjič ...

Ni komentarjev: