sreda, 9. december 2009

Pobožne želje

Včeraj sem imela spet pobožne želje. Hehe, saj ne mislim posvetiti meseca decembra mojim spalnim prigodam in vas s tem obremenjevati. Če delam popoldan, dan mine prehitro in zjutraj imam le kakšno uro, da še kaj postorim.
Ta teden imam zelo natrpan. Tako dopoldneve kot popoldneve. Danes še extra. Zato sem si že včeraj zvečer naredila točen plan (po alinejah) za aktivno jutro. Vsaka minuta jutra je bila zapolnjena z obveznostmi. Zadovoljna sem se odpravila v posteljo. Malce pozno sicer, ... Še prej pa nastavila budilko.
Pazi zdaj ... ob 7.15 zjutraj.
Japajade. Ko je začela po postelji ropotati, sem skoraj bruhnila v smeh. Ja, koga pa zezam?!
Vstala šele dobro uro kasneje.
Recimo, da sem se uspela vsaj malo naspati. Zdaj v miru kafečkam. In mi je lepo.
Bom pa jutri zjutraj spet aktivna. Ampak ne prezgodaj! V skladu s svojimi jutranjimi individualnimi sposobnostmi (evo, pa imam nov IP cilj). ;-)

Ni komentarjev: