četrtek, 3. december 2009

mlada po srcu

O tem, kako me daje emšo in ženski hormoni, čivkajo že ptički. No, vsaj tisti, ki niso odleteli nekam na toplo (slednjim globoko zavidam!!!).
Pred leti, ko sem še kadila, se mi je prvič zgodilo, da je (vpričo mene) ena mama vprašala mojo sodelavko, če sem nova mladostnica v našem zavodu. Malo sem jo križem pogledala in globoko potegnila (oooo, to so bili časi ...). Cigareto. :-)
Prejšnji torek pa sem peljala naše dečve na glasbeni koncert v dijaški dom. Prijazna vzgojiteljica nas je prišla pozdravit. Kar zardela je, saj ni vedela h komu naj se obrne. Nekaj časa je gledala mene, nekaj časa mojo deklico. Potem pa nas kar v množini lepo pozdravila in odhitela.
Danes, v ZD, zoboderki tudi ni bilo čisto jasno kaj delam v njeni ambulanti. Ko sem dvakrat nekaj (bolj oštro) povedala, ji je šele priklapljalo.
Saj je fino, če ljudje mislijo, da sem še mlada deklina itd. Ampak, ko me pa ne upoštevajo, in tikajo, mi pa dvigne pritisk.
Takrat renčim! ;-)

Ni komentarjev: