sobota, 19. december 2009

piđama

Danes imam piđama dan. No, saj ni prvič. Pa še zdaleč ne zadnjič. Mislim, da furam piđama jutra (in dneve) še od študijskih let dalje. To so bili dnevi po žuru. Ali pa dnevi, ki sem jih preživela v svoji sobici in se učila. Včasih mi je bilo malo nerodno, ko je prišel kdo na obisk, in me je videl kako kolovratim po stanovanju sredi belega dneva še vedno v pižami. Ampak se nisem dala motiti. :-)

Vsako jutro mi tudi uspe, brez kakršnegakoli posebnega truda, na piđami pustiti velik rjav, kavni madež. Zadnje dni pa tekmujejo s kavnimi še kakijevi madeži. Jah, če človek ne je za mizo, ima pač popacane hlače. :-)
Saj bi rekla še kakšno pocukrano o snežni idili. Pa ne bom! Vsaj dokler bo sneg na cesti (držim pesti, da ga do ponedeljka ne bo več!!!). Kidanje je še najmanjši problem. No, čeprav danes je manjkal sosed z borovničkami. :-)
Sneg ovira mojo svobodno gibanje. Ne morem teči. Da pa bi sedla v avto, mi pa še na misel ne pride. Letos sem že drsala z avtomobilo po cesti. Ne bi še enkrat. Hvala, ne hvala.

Ni komentarjev: