nedelja, 20. december 2009

ne moreš faliti

V petek sem bila na "jankoviču". Letos prvič. Prijetno sem bila presenečena nad simpatično okrasitvijo, okusno hrano, nekoliko vodenim pivom, predvsem pa nad županovo sproščenostjo.
Gospod župan je hodil od mize do mize, se pogovarjal in slikal z vsemi. Izkoristila sem priliko in izvabila čudovito sliko.
Res je super župan. Žal pa ni "moj" župan. In mu tudi teoretično ne morem dati svojega glasu. Zagotovo pa ima moj moralni glas. Ni kaj, carko je. Vsaj zame!

Zabava. Dogajalo se je na dveh odrih. Cel večer sem nestrpno pričakovala mojega Đonija. Z zamudo mi je zapel šele nekaj pred eno zjutraj. No, saj ga poznate. Đoni Plastenka je pač rad v središču. Pa kako je lep ... :-)
Najboljši žur na petkovi zabavi sem odkrila v kadilnici. Pa naj še kdo reče, če niso kadilci res najboljši žurerji! Škoda samo, da smo jih izolirali. :-)

Ne morem mimo moje omiljene blagovne znamke-desigual.
Všeč so mi bogate barve in igrivi kroji. Nekoliko manj pa sem navdušena nad ceno oblačil. Veliko preveč za mojo denarnico. Zdaj je recesija (no, pri meni je vedno recesija ...), pa imam v omari samo
fejk desigual majčko. :-)
Na zabavi je imela vsaka tadruga desigual cunjo. Barvitih krogov ne moreš spregledati. Pošitih plaščev tudi ne. Bilo je že prav smešno. Vse tršice v desigual cunjah. Hehehe, pa jaz nisem bila tudi nobena izjema. :-)
Sem se spomnila na besede moje predrage prijateljice, zakaj njej omenjena blagovna znamka ni preveč všeč. Zaradi prevelike prepoznavnosti znamke.


Tako, pa je minil še en zaključek. Kar ne morem verjeti, da je leto že pri koncu. Letos se mu je pa mudilo. Ni se kaj preveč oziral name in na moje želje. hihi

Ni komentarjev: