petek, 31. oktober 2008

imam elan

Po uspešni desetki imam ta teden blazen elan. Tečem vsak dan. Ali pa jo mahnem na "sosednji hribček"; vse za kondicijo in dobro počutje. Paše.
Če bi bila jutranji tip človeka, pa NISEM, bi izkoristila lepa jutra za tek in se tako tudi dodobra prebudila. Žal. Si pa želim, da ne bi vsako jutro (9-10) budilko najraje nekam zabrisala. Ne, z leti se moje spalne navade ne izboljšujejo.
Tečem torej zvečer. No, nič več. Ob petih je že tema. In jaz se bojim. Divjakov na cesti. Tistih za volanom in ostalih nepridipravov, ki se potikajo po samotnih cestah. Malo se hecam, ampak po temi mi je res zelo neprijetno teči. Zato si moram popoldneve splanirat, da ujamem še nekaj svetlobe za rekreacijo.
Se pa spomnim, da mi po Ljubljani ni bilo nikoli problem teči po temi. Zvečer sem se opravila na zrak (... v Ljubljani pa svež zrak; haha). Držala sem se pločnikov in se tako izognila drvečih norcev na cesti. Po drugi strani pa sem jih bila vesela, saj so mi dajali občutek varnosti. Nikol ne veš za katerim voglom te "kdo" počaka ... :-)))))

Že čakam na pomlad in daljše dneve.


1 komentar:

Anonimni pravi ...

nc cez ljubljano!!!
drugac pa naj energije nikoli ne zmanja med pocitnicami!
ajtt