ponedeljek, 27. oktober 2008

resno razmišljam o menjavi poklica

Že nekaj časa govorim, da bom (v kratkem) poštimala dnevno sobo. Karnise, za katere upam, da se jih bo dalo zmontirat, imam. Zavese tudi. Televizija je še čist ok. Sofa pa me čaka še v trgovini.
V vseh teh letih mi je uspelo dnevno tudi malo "umazat". Stene so spremenile barvo. Same od sebe, seveda. Svoje so doprinesli še komarji, pajki in ostali mrčes, ki se uspešno skriva za omarami.
Ker je denarnica suha, malarji pa hudičevo dragi ali pa zelo nesposobni, sem se "mission impossible" lotila sama.
In tako prvič v življenju belim. Sama. Že cel ljubi dan. Bela sem od glave do pet. Foter je dal barvo, penzle in polno nasvetov. Potem pa hitro pobral šila in kopita. Popleskala sem strop in tri stene. Saj bi še četrto, pa se je zmračilo. V sobi pa danes ni luči. Kvaliteta mojega dela bo tako vidna šele jutri!
Če bom zadovoljna, bom resno razmislila o fušanju oz. popoldanski obrti (na črno, seveda). Zakaj pa ne?! Plače so itak u k. Zadnjič sta me čist zatolkla dva "pametnjakoviča" (ki sta zelo glasno razpravljala o denarju) na ulici z izjavo: "bla, bla ... si itak revež, če nimaš vsaj 1500 ojrov dohodka na mesec." Hudič je, da ga nimam.
Ampak me ne skrbi več. Po novem - belim!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

oj, moja mala malarka..... sm vesel da ves kako je to. No prej sva se pac tako slisala da bova skupaj odprla obrt, a ne ????? Lepo malanje se četrte stene...... zmagec

Anonimni pravi ...

ja ti si prava faca...če ob dnevni svetlobi ugotoviš, da ti gre dobro kar naredi vizitke ;)
a bom dobila kaj popusta, saj veš, sem z Levca? t.

Anonimni pravi ...

pravkar pregledujem 3 stene-sploh ni švoh... dobiš popust, seveda!

Anonimni pravi ...

kaj nisi teh sposobnosti odkrila kakšen mesec prej, ko bi te tudi sama rabla...
pa lep dan