četrtek, 30. oktober 2008

čist mal še

Skoraj. Ampak res sem skoraj že pri koncu z delom. Jutri pobelim samo še dve fliki. hehe Čiščenje bom pa tokrat preskočila. Itak pride en stric še ploščice polagat (no, to bi se tudi splačalo naučiti; ga bom pozorno opazovala ...) in bo spet vse usrano. :-)
Še vedno pa ne vem kam z vso (odvečno) kramo. Našle so se vse izgubljene knjige, zapiski, zvezki in kopije še iz študijskih časov. Nekateri zapiski so bili pogrešani več let. Hmmm, nekaj papirja (še vedno preveč) bom obdržala. Ostalo pa - star papir??? Joj, me kar srce boli.

P.S.
Vsem potepinom po Londonu - lepe pozdrave!


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ma kaj vse prenavljaš? ja to bo pa nobel...pridem kaj pokukat, pol ko ne bo več za pucat haha t.

Anonimni pravi ...

pa zjokala se bom... bi bila v sredo že čist fertik...pa mi skos omet odpada-in danes spet :-((((( za popiz....
pa samo dnevno sem si prebelila ...
seveda si pa vabljena :-)

Anonimni pravi ...

glede ometa-tudi nama se je v dnevni zgodilo enako. ko je fulkrat že beljeno, čeprav zgleda ok, moraš najprej vse dol zdrgnit pa, pogipsat kar je, pa vse pošmirglat pol pa beljenje... sem pametna a... sam mi2 tud nisva veddla dokler ni vse skup odstoplo. na srečo le na 1 steni. staro je staro nimaš kaj...držim pe da čimprej zrihtaš. T

Anonimni pravi ...

a ja pa une praholovilce lahko ponucava za nagrade... Uroš mi bo dal miljonarja (kviz) in sem razmišljala, da bi izpeljala kviz...če se mi bo dalo ;)
če boš za... t.

Anonimni pravi ...

sem za. A za cel doma al samo za najini skupini?

p.s.
glede beljenja-man je stena že drugič odstopila-jeba!
mah, sem se že nehala sekirat ... bo že ...
se bo pač še mal vse skupaj zavleklo hehe