ponedeljek, 20. oktober 2008

zanimiv dan

Čeprav imam dela čez glavo in čeprav sem si iz knjižnice prinesla za cel nahrbtnik strokovnih knjig, za katere dvomim, da jih bom sploh prebrala (vseh zagotovo ne), sem sodelavki Tamari obljubila (no, ta obljuba je nastala bolj v moji glavi), da bom vsak dan (ta teden) na blogu nekaj objavila. Dekle ima navado, da ponavadi zjutraj zgodaj vstane. In mogoče jo jutri razveselim s tole objavo.

Za mano je zanimiv dan (no, saj zame je vsak dan zanimiv). Šolsko leto je v polnem teku (saj se bližajo že šolske počitnice; jaz vriskam btw) in otroci imajo učenja čez glavo. Dnevno so na razporedu domače naloge, testi, spraševanja ... Kar se mi zdi popolnoma normalno in sprejemljivo.
Danes sem npr. cel ljubi dan lomila špice na svinčniku, veliko odkimavala, krilila z rokami, se nekajkrat (skoraj) zbodla v šestilom, prijateljevala z ravnilom, predvsem pa včrtavala in očrtovala trikotniku krog (anybody???).
Mogoče se sliši lahko. Kot prijeten sprehod čez ravnik ivanjščic. Ne smemo pa pozabiti na morebitne zeli. V travniku se lahko skriva tudi kakšen njivski osad (lat-Cirsium arvense, če že koga zanima). Če prvič stopiš nanj, stisneš zobe in nadaljuješ pot. Po nekaj urah pa imaš zbadanja v nogo dovolj!
Po petih urah guljenja in razlaganja enih in istih stvari, pa stiskanje zob ni več pomagalo. Črni oblaki so napadli že tako skrhane živčke. Mislim, da je bila že resno načeta moja potrpežljivost.

Ampak reka ni prestopila bregov. Danes ne. Saj je šele ponedeljek. Teden pa je dolg. Še vedno me obdaja prijeten, umirjen "vikend občutek". In jaz se omenjenim dogodkom zgolj prijetno nasmiham.

Saj pravim - za mano je zanimiv dan. :-))) In ne bi ga spremenila za nič na svetu.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

bom molila zate...;)

Anonimni pravi ...

lepo ;) sam, da prebiram tvoje zapise šele zdaj-23.09. Danes sem zjutraj za spremembo likala. Nabralo se mi je že ohoho strojev cunj... saj veš kako je, če sedeš takoj za računalnik...ja likanje in še kaj drugega definitivno odpade ;)
glede učenja pa...sočustvujem s tabo, ko se na oni strani potim s potencami in angleščino, ki zveni pri naših kot kitajščina...pa saj bodo kmalu počitnice...t.

Anonimni pravi ...

tamara,

sem mislila, da mi bo ratal in da ti (in drugim) bom res vsak dan nekaj napisala ... pa žal ne bo šlo

nimam časa :-)
lp