sobota, 18. oktober 2008

majhne težave ...

Sem bila kregana ... Baje nč ne pišem. :-)

Že cel teden (in več) ugotavljam, da sem se totalno nasrala z novimi karnisami in zavesami. Hotela sem stajliš dnevno sobo. Takšno iz kataloga.
In tako sem v trgovini (s pohištvom) čez mejo kupila predolge karnisi, napačne nosilce, premalo zaves, počene okvirje ...

Sedaj pa je potrebno nekaj stvari dokupiti, nekaj zamenjati in veliko reklamirati. Če bi bila trgovina v kakšnem bližjem mestu, bi bilo že vse urejeno. Tako pa si je potrebno vzeti dan dopusta, kupiti vinjeto, natankati avto in predvsem zgodaj vstati (na dela prost dan).

Malo moram pojamrati. Razpoloženje je na min., moja dnevna soba pa v razsulu (še bolj kot ponavadi). Čakajo me delavne počitnice.

Opa, ali je kdo omenil počitnice?!?!?! Juhej, sem že boljše volje ...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

:) no lepo, da lahko SPET kaj preberemo. ja vidiš meni bi se podobno dogajalo a imam picajzlarsko devico, ki 100x premeri preden kaj kupi haha
ampak tud traja...
...tudi najboljšim se dogaja...; boš pa zamenjala...ziher bodo meli zdaj kaj ful lepga za kupit, kar zadnjič nisi vidla al pa ni blo ;) t.

Anonimni pravi ...

sej ne bi bilo panike ... mal me keš baše :-))) itak, da bom še kaj prvlekal domov :-) upam, da bo pravih mer :-)))

Anonimni pravi ...

ni vse v IKEI...