nedelja, 26. oktober 2008

važička

Itak, da sem važna. Kar sijem od ponosa.
Brez večje napora sem pretekla rekreativno desetko na ljubljanskem maratonu. Za tri minute mi je uspelo izboljšati lanski rezultat. Neuradni rezultati so že na netu. Ampak meni ni čisto jasno - netto, brutto čas?!?
Po koncu lanskega teka sem imela pobožne želje o enaindvajsetki. Tudi letos me je obsijala podobna želja nekaj minut pred startom in me je držala nekje do šestega kilometra. Pri osmem pa sem željo nekoliko preoblikovala - "bom drug leto raje izboljšala čas na desetki". hihi

Tudi letos sem pogrešala več "bobnanja" skupine The Stroj. Za energijo in zalet. Za dober start. Na cilju pa so me baje pričakali trubači. Očitno sem bila tako zaposlena s prehitevanjem in mahanjem, da sem jih preslišala. Žal.
Presenetila me je tudi
gužva na progi. Dunajska je bila polna. Na srečo je cesta dovolj široka. Je pa res, da MP3-ja nisem potrebovala, še manj pogrešala, saj je bila množica tako zanimiva, da sem se z branjem zanimivih napisov na majicah in ogledovanjem prelepih zadnjicah hitro zamotila. :-))))))

Se vidimo drugo leto!

Če ne na progi, pa ob progi. Navijanje - zaželeno!

5 komentarjev:

Simona pravi ...

Tud tebi bravo!
meni se zdi dost logično - bruto čas je tisti ko si pretekla cilj in si ga vidla na zaslonu. po tem času so naju tud uvrstili (tam nekaj čez 700 :). Neto čas pa je zmerjen s čipom - zato je krajši.
Aja pa še to, jz sem pa moške ritke gledala - precej kul motivacija :) Pa clo trubače sem čula, le vidla jih nisem...
Drugo leto? ja pustmo se presenetit...

Anonimni pravi ...

BRAVO BRAVO!!! pa itak nisem dvomla :) ... t.

Anonimni pravi ...

Čestitke punce, bravo.

Anonimni pravi ...

čestitam še jaz, bravo
maja

Anonimni pravi ...

hvala, drugo leto gremo pa skupaj ...
je res fajn vzdušje ;-)