četrtek, 23. oktober 2008

za dobro jutro

Pred leti (ziher enih pet let nazaj in več) sem veljala (in sem se tako tudi dojemala) za izredno točno in zanesljivo osebo. Kar si se zmenil z mano, je držalo. Tudi pri uri je bilo tako. Raje sem sama počakala kakšno minutko, kot pa da bi kdo mene čakal.
Z leti pa sem se "pokvarila". Od netočnih in nezanesljivih ljudi sem pobrala to grdo navado. Zdaj drugi čakajo name. In to tisti, tapridni. Z manirami. cccc Se bom mogla malo popraviti.
Tema za dobro jutri pa je prišla kar preko telefona. In zelo sem jezna.
Splaniran teden mi olajša življenje. Vsaj meni. Ne laufam naokrog kot brezglava kura in ne zapravljam dragocenega časa, ki bi ga lahko porabila drugače. Jezi me, če se z nekom nekaj zmenim in potem vse pade v vode. Zaradi tega sem tudi prestavila popravilo avtomobila na ponedeljek in spanje na torek (popravilo je namreč ob 7 zjutraj). In sem spet potegnila takratko. Eeeee, v petek ne morem, ker ...
Kaj pa jaz!?!
Me bo že izučilo, da se z neresneži, s katerimi se da vse zmenit-a malo drži, nič več ne dogovarjam!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

mislim, da ti ne bo uspelo ;)
kolikox moraš to leto še v Atlantis? haha T.

Anonimni pravi ...

hehehehe... maš prav ...
lp