petek, 10. oktober 2008

petek je tu - juhej

Petek. Dan za počitek. Dan za poležavanje. Dan za razvajanje. Dan za crkljanje. :-)

Prejšnjega sem preživela v namakanju. Tri kure smo se odpravile pofirbcat "novi" del Zdravilišča Laško.
Ustavil nas ni niti dež niti receptorka. Gospodična je bila "posiljeno" prijazna. Kljub moledovanju nam ni dala niti % popusta (nobena študentska - brez nalepke - ni pomagala niti ostale kartice, ki jih pridno skladiščimo po denarnicah), čeprav je sama načela to temo, niti ni hotela sprejeti nekih kupončkov (čeprav so po telefonu zatrdili, da jih sprejemajo), na koncu pa smo dobile še kuponček za kavo. EN kuponček. Za vse tri.
Topla voda, valovi, tobogan, dobra družba, postavni reševalci so naredili svoje. Domov smo prišle prenovljene. Definitivno moramo ponoviti ... In to kmalu.
Danes je bila na vrsti joga (v vsakdanjem življenju). Luštno. Drugače.


2 komentarja:

Unknown pravi ...

se pa dogaja
jaz pa okoli z mojimi po ita
gledat nevem kaj
:)

Anonimni pravi ...

a zamenjava?
al pa... enkrat ti sprobaš moj petkov večer, enkrat pa jaz tvojega :-))))