sobota, 24. november 2007

anekdota

Predzgodba: spoznala sem 20-letnega fanta …

... in sva se malo zaklepetala.


On: "kolk si pa ti stara?"

Jaz: "malo več že, kot ti!"

On: "oooo, a že 23 jih imaš?!"

Jaz: "hmmmm, še mal več …"

On: "a 25?"

Jaz: "ja (tam nekje) ..."

On (premišljuje): "a potem si letnik 84?"

Jaz: "(j. matematiko) JA!"

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja kaj se pa na žuru z matematko ukvarjaš ;))

Sofija pravi ...

Noro! Še več takšnih.

Meni je pa dotična oseba na sobotnem žuru razložila sledeče: "ti si pa kar starejša od mene?"
Jaz: "Ja koliko jih pa ti šteješ?"
On: "26"
Ljubi Bog... eno leto je za njega kar precej?! Ali pa resnično izgledam 30 in več... Jeba!:-)

Simona pravi ...

groza pa taka, men je še v treznem stanju težko zračunat koliko je star človek, ki je rojen 1984 ali koliko že. sploh pa v petek sem imela raje zprte oči, da nisem gledala, vse tiste otročadi...