ponedeljek, 12. november 2007

Dobro jutro!

Ura je 5.33 in jaz sem budna.

Ni smešno.

Z mano je očitno nekaj narobe.


In to se je zgodilo danes ravno meni-zaspanki, ki rabim ponavadi tudi po več kot osem ur spanja na noč. Jutranje vstajanje mi predstavlja velik problem. Z veseljem in brez slabe vesti se »cartam« v topli postelji vse do desetih (včasih še dlje). Saj včasih (beri: zelo redko) mi je kar malo hudo, ko prespim jutro, saj imam potem (pre)kratek dan. Po drugi strani, glede na moj zanimiv delavnik, pa z lahkoto dan podaljšam v noč in ni lepšega od tišine in miru, ki ju ponuja noč. Takrat imam čas za razmišljanje, delo, sebe in še celo za faks kaj naredim.


Ali se lahko nespečnosti »nalezeš«?! Nekaj »kandidatk« že ima na sumu (Tamara, Nina, Tanja)!

7 komentarjev:

Tanja pravi ...

Res sem danes vstala ob 4.55, ampak ne mene krivit- spala sem 65 km proc od tebe.

Mogoce je bilo pa res kaj "v zraku", ker sem tudi jaz zelo slabo spala - ob pol dveh ponoc me je HUDO bolel zelodec! Halo??? Groza. Kaj se dogaja z mano???

Simona pravi ...

Živčki in veter v laseh, ja to vaju po moje malo matra. No sej jzse tudi ne morem pohvalit s kakšnim izredno dobrim spancem danes ponoči.
sploh pa jutra so lahko ful lepa, tko da kar pogumno!

Tanja pravi ...

Ups, moji kabli so spet(še vedno) zapleteni,
kakšen veter v laseh?

Anonimni pravi ...

Evo še moja noč..
Glede na to, da prihajam iz vrst zaspančkov je tudi meni jako čudno, da se zjutraj zbujam vsa sveža ob 6.30.
Pa kaj je to?!? Js upam, da se ne staramo ;))

Sofija pravi ...

No sedaj me razumete?!?! Tudi mene tlači že dve leti nespečnost- ali bolje povedano zgodnja jutanja...

Sam a ni začuda dan daljši... in jutra so resnično najlepša zjutraj:-)

Anonimni pravi ...

Se dogaja, tudi v najboljših familijah...sej, če bi blo to predvidljivo, bi se dalo res vse naredit, kar si zastaviš v dnevu.
Pa kaj čmo, blo bi odlično, da bi to postala redna praksa, ker pol nebi bil dan prekratek...
No si vsaj danes spala, kot angelček, dokler te nisem zbudila z ropotanjem...

Pa vsem želim bolj miren spanec...
PS.:(eni pravjo, da če ne moreš spat premalo delaš...pa kaj še???!!!)

LP Bojana

Anonimni pravi ...

da nadaljujem...
glede na to, da sem bila v kuhinji ze ob pol petih, mi je bilo ob desetih ze takoooo dolgčas, kot se nikoli...
da o sluzbi ne govorim...ojeje, kako so mi sli VSI na zivce (hm, to se mi zadnje case kar pogostokrat dogaja)
skratka, moj dan je bil vceraj PREdolg...

upam, da bo danasnji lepsi ;-)