nedelja, 25. november 2007

Cel`e, Cel`e

... in cela dvorana je bila na nogah. Vsi smo ploskali, navijali, stiskali pesti, kričali, peli ... Nekaj vmesnih minut smo zadrževali sapo in upali na najboljše. Ne znam in ne morem opisati občutkov, ki sem jih doživljala. Noro. Dvorana Zlatorog je pokala po šivih in dihala z igralci.

Bom iskrena. Včeraj sem bila prvič v Celju na (rokometni) tekmi v Dvorani Zlatorog. Glede na to, da sem doma "čez hrib", slabih 15 minut hoda, me je en čin sram. Ne moram verjeti, da je glavna krivka "prmorka" (Tamara), ki ne zamudi nobene tekme. Sem se pa oddolžila z glasnim navijanjem. Brez mene jim ziher ne bi uspelo. Celjski rokometaši so se uvrstitev v drugi del Lige prvakov. Ampak brez zvestih navijačev jim to ne bi uspelo. BRAVO CELJE.

Pravijo, da postaneš "tapravi Sloven`c", ko osvojiš Triglav.

Pravijo pa tudi, da postaneš "tapravi Celjan", ko se udeležiš tekme v Celju. :-)



CELJE, CELJE!!!

4 komentarji:

Sofija pravi ...

Seksi majčka:-)

No Celjanka me boš kaj peljala na rokometno tekmo? :-)

Anonimni pravi ...

Js tut, js tut!!

Anonimni pravi ...

seveda GREMO!!!

Anonimni pravi ...

ful vesela da t je blo všeč :) ne mors ostat hladen a ne? zarad tekme in kaj druzga tud haha juhu! majcka pa taprava ;)
tamara