petek, 23. november 2007

Začelo se je …

... cepljenje proti gripi. Glede na to, da sem zadnje tri zime kar nekajkrat obležala in da sem vsakodnevno izpostavljena trdovratnim virusom, sem se tudi letos odločila za cepljenje proti gripi. Vsako leto srčno upam, da bom vso zimo čila in zdrava. Ni hujšega kot zamašen nos, kašelj, slabo počutje in posiljevanje (ponavadi drugih) s čajem. Ne pomnim, kdaj sem v lekarni zapravila manj kot 20 eur. Vsaka arcnija stane. In to ne malo. Ko in če se že spravim k zdravniku, mi ta svetuje:

pijte veliko tekočine, čimveč počivajte in za krepitev obrambne sposobnosti organizma si v lekarni kupite vitamin C.

Zanimivo pa je, kako me vsako lepo znova "preseneti" dozirni pripomoček za celjenje - injekcija. Saj je majhna in ozka, ampak mene pik vseeno zaboli. Auč. Prestrašena, z zaprtimi očmi, stisnjenimi in potnimi pestmi pogumno prestanem teh nekaj dozirnih sekund. Očitno sem en konc hipohondra.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pa saj paše bit včasih malo bolan - imaš vsaj utemeljen razlog, da si lahko ves dan v postelji in nič ne delaš.

Anonimni pravi ...

hmmm, meni ni treba biti lih bolan, da prezivim dan v postelji ;-) haha

Anonimni pravi ...

Js se še pa nikol nisem šla cepit. Bom tut letos probala zdržat brez. Mogoče samo zato, ker me pikanje z iglo ZELO nervira ;))

Sofija pravi ...

Raje tvegam gripo- kot pa pik:-) Se bojim inekcij.

Sicer pa sem mnenja, da je človeško telo popolno in ne rabi dodatnih stimulacij. Tako, da igle proč- razen če gre za življenje;-)