ponedeljek, 19. november 2007

(ne)spanje

Zadnjih nekaj tednov, morda mesecev, se sprašujem, ali je kaj narobe z mano, ker ne morem več spati "any time any place". Poigravam se z mislijo "Ali sem stara"?! Danes me je Aljoša vprašala, če mi kupi za darilo kremo proti gubam?! Halo??? Neeeee, hvala! Kakšne gube?!

Vedno sem se po tihem nasmihala ljudem, ki so pojamrali, da ne spijo več kot šest ur na noč. Tamara mi vedno razlaga, kaj vse je zjutraj postorila, saj je ponavadi od petih že pokonci. "KAJ" sem si mislila?! To je zame sredi noči. Takrat se komaj prvič obrnem v postelji .

Ne želim postati ena od tistih, ki dolge ure nemo gledajo v strop, štejejo ovčke, glava pa je polna nemirnih misli in skrbi. Saj vem, da ob hitrem življenjskem ritmu »pogosto pozabimo« na zdravo spanje. Tudi vedenje, da tretjino svojega življenja prespimo, me ne moti. Pač rada spim. Oz. sem rada spala.

Ponoči, ko imam preveč časa, zdaj pogosto surfam. Tako sem nekaj dni noči nazaj našla nasvete, kako do zdravega spanca. Nasvete si lahko sami preberete, če vas seveda zanima. Zanimiva se mi zdita slednja podatka:

  • spolnost je naravna uspavalna tableta, saj nekatere raziskave kažejo, da smo po zadovoljujoči spolnosti hitreje zaspani.

  • masaža sprosti mišice, poleg tega pa nam daje občutek varnosti, zato lažje zaspimo. Priporočljiva je vsaj enkrat na teden, lahko pa jo s partnerjem izvajate vzajemno. Erotična masaža je lahko tudi čudovita predigra, ki naj postane stalnica v vaši postelji.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Aha, pa smo našli moja dva razloga za nespečnost. Mislim, da me bo dajala še kar nekaj časa..

Anonimni pravi ...

jaz pa prihajam k sebi...ze dve noci spim kot angelcek...ok, ze pol leta spim manj ur na noc...
ja sasa, oba razloga je potrebno uresnicevati-non stop!!!! :-)

Sofija pravi ...

Ujej... Potem takem me bo še dolgo dajala nespečnost!:-)

Pa nič hudega- sem bolj jutranji tip- mam potem občutek, da sem na dnevu pridobila kakšno urico... Ki pa vedno pride prav;-)

Sofija pravi ...

Pa še to- silika ZRČE!!!!:-) Ah, ti spomini:-)

Anonimni pravi ...

ja, ta slika je iz zrc...saj ves: any time any place! samo, da sem imela kaksno urco za spanje ;-)

Anonimni pravi ...

ja, ja vse je res, pomaga da hitro zaspis a ne vpliva na dolzino :) ce mas nespecega partnerja lahko pol se ponovis, ko se vmes zbudis in se spanc zategne v pozno jutro a kaj ko kadar moj zaspi ga se potres ne zbudi :)
t.