četrtek, 22. november 2007

moj dan

Počasi ugotavljam, da mogoče "moj" dan niti ni tako švoh. Pravzaprav se je pričel zelo lepo. Skoraj idilično in definitivno nepričakovano.

Današnji dan sem pričakala oz. startala na drsalkah v Tivoliju. Zanimivo, a ne?! BTW, obvladam drsanje naprej in nazaj, desno, levo, po novem piruetko ter za konec še skok na rit. Auč, kako boli!

Pod žarometi, na snegu ledu, s kozarčkom v roki in v družbi fajn deklet sem ob polnoči nazdravila. Bilo je skoraj pravljično. SMS-ji in klici dežujejo že od jutra dalje. Se mi tolk fajn zdi. Pišuka, sem pocukrana.

Moji pamžki, ki vsakodnevno prenašajo moje muhe (in obratno, seveda), pa so mi pravkar zapeli. hihi ... saj so zlati.

Še malo (natanko 53min, ampak kdo šteje?!), pa odhitim na "pivce za živce".


2 komentarja:

Sofija pravi ...

Ah! Vse naj naj!!!! ;-)
Pivo je pa res pasalo;-) Ti rečem to leto bo noro. (meddrugim sem tudi vedeževalka:)

Anonimni pravi ...

Super, da se danes vidmo, mal nazdravimo in se v živo polupčkamo! :))