sobota, 17. november 2007

Tek med snežinkami

Sneg gre, glej zunaj sneg gre ...

Sneg gre in Andreja teče ...

Z vetrom in drobnimi snežinkami v laseh (in ledenim nosom) sem jo mahnila na tekaški potep. Ujela sem še zadnje minute (turobnega) dneva in jo mahnila med (še ne zasnežena) polja, nadležne pse, krave na pašniku (res se pasejo ob cesti) in redke voznike, ki so neopazno švigali mimo.

Priznam, malo me je bilo strah prihajajoče zime ter z njo povezanega mraza in snega. Begale so me misli: "Kako zavraga bom tekla v snegu?!". Dež že dolgo ni več ovira za mojo rekreacijo, od danes naprej pa se ne bojim niti snega.

4 komentarji:

tamara pravi ...

pohvalno!!!! Ma si mogoče škorpionka? ;)
Ja zdaj mi pa ne bo tezko zbrat darila zate :)

Andreja pravi ...

hahaha...saj ves, vse za manjšo rit ;-)

Unknown pravi ...

bravo andrej bravoooooooooooooooooooo
tako naprej pa ko bo toplo se ti še jst pridružim

ma ne ki se ne morem poslušat kako diham
hahahahah

Anonimni pravi ...

ah dej no stara...vse za manjšo in lepso rit ;-) seveda greva!!!!