nedelja, 4. november 2007

evo me ...

V dvorani Državnega sveta Republike Slovenije je bila 30. maja 2007 okrogla miza z naslovom POLOŽAJ OSEB S POSEBNIMI POTREBAMI SKOZI RAZVOJNO OBDOBJE V LUČI NOVE ZAKONODAJE. Tukaj si lahko preberete več o tem.

V Sloveniji smo v preteklih letih z zakonskimi in podzakonskimi akti vzpostavili pogoje za uresničevanje novega koncepta vzgoje in izobraževanja oseb s posebnimi potrebami. Vzpostavljena je nova vloga procesa prepoznavanja oseb s posebnimi potrebami, sam proces usmerjanja se realizira z na novo postavljenimi pravili delovanja in drugačno organizacijo.

V praksi se mnogokrat srečujemo s težavami pri vključevanju in izvajanju programov za osebe s posebnimi potrebami. Nova zakonodaja je prinesla mnogo kvalitetnih izboljšav, vendar nekateri problemi ostajajo še vedno nerešeni, zlasti v programih inkluzije kot tudi posebnosti na posameznih področjih motenosti.

Zaradi velikega pomena usmerjanja ter izvajanja vzgoje in izobraževanja oseb s posebnimi potrebami organiziramo okroglo mizo, na katero so poleg zainteresirane javnosti vabljene tudi šolske oblasti in neposredni udeleženci teh procesov.



Nuša mi je poslala vabilo in firbec me je gnal na posvet.


… in evo me!


8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

andreja...

si sliko s komentarjem ze poslala v lejdi-ja?

mi je pa vsec, da nisi le delavka, pac pa strokovnjakinja z zanimanjem za svojo stroko.

lp,

teja b.

Andreja pravi ...

haha, ja sami strokovnjaki :-)
ko bom sedela v prvi vrsti in ko bom imela na takšnem posvetu kaksen prispevek ... takrat bom pa ziher v "lediju" :-)

Anonimni pravi ...

S katerega arhiva si pa zdej to povlekla? ;))
Se te bolj slabo vidi. Ampak ti verjamem na besedo, da si bla res tam

Sofija pravi ...

V to, da bo kmalu nastopil trenutek, ko boš imela na posvetu sama prispevke ne dvomim!

Takrat bo fotografija izgledala:čisto blizu Andreja v ozadju pa jaz (ki skačem v kader) z transparentom GO ANDREJA:-)

Anonimni pravi ...

Aaaa, nisem vedla da imaš želje po svojih prispevkih na takih shodih.
Js bom pa tista, ki bo tadrugo stran transparenta držala ;)

Andreja pravi ...

to fotko sem nasla na spletu... in ne vidi se me tako slabo... saj sem narisala puščico :-)
ha ha

BOJANA pravi ...

ja bravo Četinka, se ti vidi da si si izbrala ta prav poklic...z dušo in telesom pri stvari, ni kej lepo.
Drugič pejd pa v drugo al pa tretjo vrsto, da te bomo lepše vidl.

LP Bojana

Andreja pravi ...

drugic bos ti v tretji vrsti poslusala MENE ;-)