torek, 13. november 2007

Moški mora dišati prav …


Pred časom sem brala en roman. En roman pravim zato, ker (izključno iz etičnih razlogov) naslova knjige ne bom izdala. Me je en čink sram, kljub temu, da je tovrstne romane v knjižnici potrebno predhodno rezervirati.

Rdeča nit »the« knjige je ljubezen. Poleg opevane brezpogojne ljubezni med nadrealnim, možatim, mogočnim, črnolasim moškim in močno, dominantno, energično, klepetavo, vendar dovzetno žensko, mi je ostal v mislih lep stavek. Moški mora dišati prav. O tem sem premišljevala včeraj, glede na to, da je imel moj dan 36 uri in res nisem imela pametnejšega dela. :)

Ja, (moj) moški mora dišati prav. Noben parfum, deodorat, tuš gel, če že hočete, naravni pot, ne more moškemu »dati« pravega vonja. »Tapravega« moškega po mojem mnenju zavonjamo.


Kako že hrepenim po tem vonju!!!


P.S.

Dobri ljudje, lahko mi pomagate in svetujete kakšno nedepresivno, nezateženo, nepredebelo knjigo. Žal tudi ne posedujem povečevalnega stekla, zato bodite pozorni na font pisave. Prosim, naj bo knjiga zanimiva.


7 komentarjev:

Sofija pravi ...

:-) Ja, vonj po decu...
Samo kdaj pa kdaj se naredi, da nas nos pusti na cedilu... Še včeraj je dišal- danes pa smrdi.
Ali pa so nekateri moški kot ribe- hitro se usmrdijo.

Lahko pa jih primerjamo s sobnimi rastlinami- so lepe, načeloma prijetnega vonja, a povečini strupene:-)

Simona pravi ...

Jz se pa ful strinjam, da mora tip dišati prav. Je pa tud najtežji del prebolevanja nekoga, ker ti potem noben drug prav ne diši, ah tipi!
kar se pa knjige tiče, si pa kar zahtevna. A si že brala očarljivi skupinski samomor? No kakšen je fond ne vem. Aja, pa Jadran krt (pije kapučino) ali pa njegove original angleške verzije (Npr. Adrian mole and weapons of mass destruction) mene do solz nasmejijo.

Anonimni pravi ...

jaz sem ze pozabila kako naj bi moški prav dišal :-)
simona, glede naslovov knjig-hvala.

Anonimni pravi ...

Js pa namesto črk in besed vidim samo ene znake v tem postu..
A to se je samo meni zgodilo?

Anonimni pravi ...

sasa, upam, da ja...

tamara pravi ...

jst vse cekiram z zamudo :) a tud meni se kazejo le heroglifi, ce kliknem na obarvane pa vrze razlago o ljubezni ;)
a je to kaka fora?

Anonimni pravi ...

tamarči odpri moj blog v Mozilla-i....