četrtek, 8. november 2007

Vsi ljudje hitimo …


Are you happy with your life balance?



Današnji čas, način življenja, služba, faks … nas sili, da smo v nenehnem hitenju. Jaz imam non-stop občutek, da se mi »nekam« mudi. Vedno me spremlja občutek, da imam 5000 stvari, ki jim moram še postoriti. Kar naprej nekdo nekaj pričakuje od mene. Vedno imam premalo časa, energije in napete živce. Včasih se prav ne znam odklopiti. Zvečer, preden zaspim, si v glavi naredim alinee (obveznosti), ki jih moram naslednji dan postoriti. In ni lepšega kot, po opravljenemu delu, alineo tudi obkljukati.


Ali ste se že kdaj vprašali koliko čas (na povprečni delovni dan) porabite oz. namenite za:

  • spanje
  • obroke (zajtrk, kosilo, malico …)
  • delo (šolo)
  • kuhanje
  • pospravljanje (in druga gospodinjska opravila) ali nakupovanje
  • relaksacijo, šport ali druženje (kafetkanje) s prijatelji?

Ko boste preštevali ure za posamezne dejavnosti, ne pozabite, da ima dan le 24 ur.

Včasih je dan kar prekratek.


Našla sem pet luštnih nasvetov, ki nam lahko pomagajo pri »divjanju« skozi življenje:

  • vzemite si čas za zajtrk (pojejte ga sede in počasi; naj se tako začne tudi vaš dan - na easy);
  • pozabite na telovadnico in se raje posvetite jogi;
  • vsak dan pojdite na sprehod - hitra hoja (vsaj 30 min);
  • vsak dan preživite 10 minut v tišini (joj, kako pa to paše);
  • večerno higieno izvajajte v banji in ne v obliki hitrega tuša (kakšne dišeče svečke le povečajo pozitivno vzdušje).

Razen zajtrka in 10 minutne tišine, ki je, BTW, balzam za moja ušesa (in za že malo načete živčke), ostalih nasvetov žal ne upoštevam. No, ne še …

Ni komentarjev: