torek, 20. november 2007

vrvež

Danes sem na Miklošičevi postala za trenutek. Vzela sem si nekaj minut (kar se ne zgodi pogosto) in se ozrla po ulici. Ljudje so hiteli mimo. Videla sem nekaj pogumnih kolesarjev (ja, mraz je) z obvezno zimsko opremo. Oh, kako je meni všeč (ljubljanski) vrvež. Všeč so mi ulice in mestno jedro polno ljudi, kjer se vedno kaj dogaja.
Komaj čakam na lučke, kuhan vinček in stojnice.





P.S.
Poroka v Las Vegas-u. Zakaj pa ne? (he he)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ooooh, ta ljubljena Ljubljana!
Aja, za kolo pa sploh še ni premrzlo. Gre z lahkoto. Saj je še vedno nad ničlo!

Anonimni pravi ...

no no sej se poznamo...
najbl so ti vsec praznicne stojnice z uhancki...
vidmo,

teja

Sofija pravi ...

In še enkrat... Blagor tistim, ki uživajo lepote našega kulturnega hrama... :-)

En izgovor več za pot v Lj- grem gledat lučke (ker jih v Celju ni!)

Anonimni pravi ...

haha, jaz in moji uhancki ;-)