četrtek, 15. november 2007

Potovanje ...

Rada bi nekam pobegnila. Nič se mi ne da. Vreme je "u k". Dela imam čez glavo.

Že dva dni sanjarim in premišljujem o potovanju. Razmišljam, kam bi jo mahnila. Na kateri konec sveta me vleče. Nekam, kjer je zanimivo, a vseeno varno. Lansko leto po vrnitvi iz Maroka sem imela točno določeno naslednjo destinacijo za potepanje. Letos pa ne vem. Izbrati moram biser med biseri. To je pa težko. Nekaj časa, ko je bilo moje finančno stanje še nad nulo, sem celo razmišljala o novoletnih počitnicah nekje na toplem. Danes pa, bolj kot seštevam in odštevam, bolj vidim, da ne bo šlo. »Takle mamo«, bi rekla Saša. Pa drugo leto.

Do takrat pa moram fino zategniti mošnjiček, izbrati destinacijo in sopotnika.

1 komentar:

Simona pravi ...

Joj tudi meni so te stvari šle po glavi, vendar očitno še ni dovolj časa minilo odkar sem doma in me še drži malo domoljubne spokojnost, upam da čim dlje :) Bo pa drugo leto nekaj urnk padlo!